انقد بی‌حالم خاطره‌ها شده دو هفته یه‌بار! :|

هیچ خبری هم نبوده ها همش امتحان و اینا واسه هیچ امتحانی هم درست درس نخوندم!

حالا اینا مهم نیس زندگیو چیکار کنم! با کلی بدبختی و کلنجار رفتن با ذهن مخدوشم تونسته بودم بازی هایی که معتادشون بودم رو در یک اقدام شجاعانه حذف کنم!(Dota2-Generals-Clash)

حالا دوباره دارم کشیده میشم سمتشون! درگیری داریم به غرعانا!

امروز بعد امتحان با چنتا از بروبچ رفتیم گیم‌نت بد نبود ولی اصا مث قبلا بهم حال نمیده! انگار اصلا رو مود نبودم! ویدئوهای آپارت رو هم که سه هفته ای میشه بروز نکردم! یکم می‌خوام بیخیال بقیه بشم به خودم برسم! :/ یکم برم شبکه یاد بگیرم! واسه المپیاد هم که هیچی، این چند وقت اصا جدی نبودم! 

یه اتفاق بسیار جالبی هم افتاده که یکم شخصی هنوز نمیدونم اینجا بنویسم یا نه! حال نوشتن ندارم بیخیال! تا همینجاشم چرت و پرت نوشتم، الکی حوصلتو سر بردم! اگه اتفاق جالبی افتاد مینویسم!