امروز صبح زود بیدار شدم مثلا :| 10 :|||||

به نظرم حق دارم چون وقتایی که مدرسه میرم برنامه هر روز اینه که 6 صب تا 6 عصر مدرسه ام بعدشم که میام خونه یا درس خوندن و نوشتنه یا وقت میکنم به کارای خودم میرسم. کمبود خوابم رو تو اینروزای تعطیل میتونم جبران کنم! قبلا بهتر بود حداقل جمعه تعطیل بودیم هر هفته با رفقا میرفتیم یه جا، مثلا یه بار دربند یه بار چیتگر ....

حالا بدتر شده که جمعه هم کلاس و آزمون داریم خداکنه حداقل این وقتی که واسه المپیاد فیزیک میذارم یه نتیجه‌ای داشته باشه! به قولم هم عمل نکردم به خیلیا قول داده بودم که تو این دو روز چنتا ویدئوی جدید آپارات آپلود کنم ولی وقت نشد! 

امروز بد نبود یهو ساعت 2 من و پ.س تصمیم گرفتیم ساعت 3:30  :| بریم بیرون یه دوری بزنیم به بقیه هم گفتیم ولی انگار همه خواب بودن 4 نفر شدیم کلا! اول صادقیه قرار گذاشتیم از اونجا هم رفتیم چیتگر یه دوری زدیم! به عنوان آخرین جمعه ی تعطیل بد نبود! پیست یه دونه چراغ هم نداشت جلومونم نمیدیدیم :/ ولی خب فعلا که سالمم. از فردا هم که مدرسه ...!

راستی راجع به بازی هم به نتیجه رسیدم و با این گفته‌ی درخشان بسیار موافقم =>> "معتادا ترک نمیکنن فقط یه مدت کنار میذارن"

ترک کردنش نمیشه! چون از این به بعد جمعه ای تعطیل نیس که این یعنی تفریحی هم درکار نیست! تنها تفریحم میشه همین بازی ها تا اطلاع ثانوی! 

شمام که شدین سنگ صبورم :)) و البته بعضی مواقع راهنمام!

چندتا اتفاق هستن که منتظرشونم => 1-سمینار (که موقعش همتون دعوتین چون اون 2 روز ورود عموم به مدرسه آزاده! )

2- چند روز دیگه چنتا دوست قدیمی قراره بیان مهمونی که باید خوب باشه!(تنها مشکلی که هست طرف معلم ستارم بوده منم الان هیچی یادم نیس با چه رویی بش بگم؟)

3-چیزی که همه منتظرشیم عییید :D